BRAND CONCEPT

No muz!k, no life
MUZIK presents collections under the brand slogan ‘No muz!k, no life’
with a motif from interesting materials of music. MUZIK tries to share and experience many ideas and stories
together by adding various works with various fields such as fashion, culture and art to eyewear.
Like the brand signature [!], which was created by reversing the MUZIK's [i], MUZIK will bring joy to your daily lives
by being a medium that can express individuality and change into a new image.

 
 

PHILOSOPHY

MUZIK keeps the essence of eyewear.
Since the intrinsic value of the glasses is of the highest priority, under the slogan 'MUZIK WORKS DONE BY MUZIK ARTIST',
MUZIK artists with expertise and skills in each field collaborate with the best craftsmen
from around the world to produce eyewear through an optimized process.

 
 

BRAND CONCEPT

NO MUZIK, NO LIFE
뮤지크는 ‘음악(MUSIC)’이라는 흥미로운 소재를 모티브로
국경, 세대, 문화, 성별을 넘어 일상의 한 부분이 되는 것을 목표로 합니다.
우리의 아이웨어는 수많은 아이디어와 이야기를 공유할 수 있는 무제한적인 도구라고 생각하며 새로움에 역동적으로 도전하고자 합니다.
이런 뮤지크만의 색을 제품뿐 아니라 패키지, 아트웍, 콜라보레이션에 담아내겠습니다.

 
 

PHLOSOPHY

뮤지크는 아이웨어의 본질을 지킵니다.
아이웨어를 이루는 소재와 디자인의 구성에 따라 한국, 프랑스, 일본 등 분야별 특성화 된 기술력을 가진
최고의 장인들과 협업하여 최적화된 공정 방식을 통해 아이웨어를 생산합니다.

  • Brand Logo

     
  • Brand Color Palette

     
  • Logo Signature

     
  • Logo Signature

     
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